May 2024 15 / چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۸۹۴۴۷
۲۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۸
0

آشپزخانه‌های صنعتی نیاز به لوازم مختلفی دارند که از مهم‌ترین آنها اجاق گاز صنعتی است. همانطور که می‌دانید با استفاده از این وسایل می‌توان به پخت غذا اقدام کرد اما آنچه که مسلم است، تفاوت در نحوه‌ی بکارگیری از انواع اجاق گاز آشپزخانه صنعتی است. گفتنی است که در حال حاضر از انواع اجاق گازها در رستوران‌ها، آشپزخانه‌های صنعتی و حتی منازل استفاده می‌شود که طبیعتاً برای هر موقعیت باید از اجاق گاز صنعتی مناسب استفاده کرد. لذا ما در این مقاله قصد داریم در بهترین اجاق گاز مورد نیاز در بخش‌های مختلف صحبت کنیم و همچنین به مزایای بکارگیری از این وسیله خواهیم پرداخت.

اجاق گاز صنعتی یکی از تجهیزات پخت غذا است که وجود آن در آشپزخانه های صنعتی بسیار مهم و ضروری میباشد. اجاق گاز صنعتی برای استفاده در تمام مکانهای بزرگ و کوچک برای تهیه انواع دسرها، غذاها، خورشت ها و میان وعده ها مورد استفاده قرار میگیرد. اجاق گاز سرعت پخت و پز را افزایش می دهد و در عین حال در رعایت کردن بهداشت غذا و محیط بسیار به آشپزها کمک می کند و کار آنها را راحت تر میکند. آشپزها از اجاق ها برای پخت و پز، سرخ کردن و گرم کردن غذاها استفاده می کنند. اجاق گازهای صنعتی مرغوب و درجه یک از جنس استیل هستند ، انتخاب و خرید آنها اصولا با توجه به نیاز مکان و سفارش کارفرما است.

سایتها و فروشگاههای عرضه کننده اجاق گاز صنعتی

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع اجاق گازهای صنعتی به روز و هوشمند می توانید از سایت فاگور اسپانیا، نیسبتس انگلیس، نگین طبخ ایران و همچنین از کاتوم آمریکا دیدن کنید. برای راحتی کار کاربران عزیز، سایت هر کدام از شرکتهای مذکور ذکر می شود که به ترتیب عبارتند از : fagorprofessional.com, nisbets.co.uk, negin-tabkh.com و katom.com . برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هر کدام از این سایتها و محصولاتشان که بیشتر شامل انواع تجهیزات آشپزخانه صنعتی و رستوران می باشند می توانید از سایتهای معرفی شده بازدید کنید.

معرفی کامل اجاق گاز صنعتی | راهنمای خرید

انواع اجاق گاز صنعتی

همانطور که می‌دانید اجاق گازها از انواع مختلفی برخوردار هستند که با توجه به نوع کاربری‌شان به سه دسته تقسیم‌بندی می‌شوند که عبارتند از:

  • اجاق گاز میله‌ای.
  • اجاق گاز صفحه‌ای.
  • اجاق گار رومیزی.

ضمناً گفتنی است که بر اساس نوع مصرف، ممکن است هر کدام از این اجاق گاز صنعتی از گاز، برق و یا ترکیبی از این دو استفاده کند. البته ناگفته نماند که در حال حاضر پرکاربردترین اجاق گاز که در رستوران‌ها بکارگیری می‌شود با مصرف گاز شهری است که طبیعتاً گرمادهی فوق العاده مناسبی دارد.

اجاز گازهای صنعتی برقی نیز که از صفحات جذاب‌تری برخوردار هستند معمولاً برای کارهای سبک در نظر گرفته می‌شوند و برعکس دیگر اجاق گازها با قیمت پایین‌تری در دسترس خواهند بود. به طور کلی اگر در حوزه‌هایی مانند رستوران‌داری و مواردی از این دست فعالیت می‌کنید، برای اینکه بتوانید بهترین نوع اجاق گاز صنعتی را تهیه کنید، کافی است که به مراکز معتبر مراجعه نمایید.

راهنمای خرید اجاق گاز صنعتی

خرید اجاق گاز صنعتی برای رستوران و آشپزخانه، می تواند یکی از سخت ترین خریدها برای رستوران باشد. چون این دستگاه باید برای مدت طولانی در رستوران شما با بالاترین کیفیت کار کند. در این بخش به مواردی می‌پردازیم که با استفاده از هر کدام، به راحتی می‌توانید نوع اجاق گاز مدنظرتان را برای پیگیری پخت و پز در موقعیت‌های مختلف مانند رستوران و آشپزخانه انتخاب نمایید. در واقع بهتر است که در زمان خرید اجاق گاز مناسب صنعتی موارد زیر در نظر گرفته شوند:

·        ابعاد اجاق گاز

اینکه در چه موقعیتی از این وسیله کاربردی استفاده می‌شود در تعیین ابعاد اجاق گاز موثر است. از طرفی ابعاد یا اندازه اجاق پلوپز صنعتی ممکن است با دیگر اجاق گازهای بکار گرفته شده در موقعیت‌های مختلف فرق داشته باشد. نمونه‌ی دیگر اینکه اندازه اجاق گاز صنعتی فردار برای ظرفیت حداقلی تقریباً 100*90*90 است. به طور کلی اولین موردی که قبل از خرید اجاق گاز باید به آن توجه ویژه داشت، اندازه این وسیله با توجه به فضای در اختیار است.

·        جنس اجاق گاز

هر نوع اجاق گاز ممکن است دارای اجزای مختلفی باشد که مطمئناً هر بخش از موادهای اولیه متفاوتی در نظر گرفته شده‌اند. بعنوان مثال بدنه این نوع لوازم می‌تواند از ورق استیل خشدار، استیل ضدزنگ و یا حتی ورق گالوانیزه باشد که طبیعتاً هر کدام ضخامت متفاوتی دارند. بنابراین برای انتخاب بهترین جنس اجاق گاز نوع صنعتی حتماً باید به جنس محصول دقت کافی شود.

·        کاربری اجاق گاز

همانطور که عنوان کردیم اجاق گاز صنعتی در موقعیت‌های مختلف استفاده می‌شود و به هیچ عنوان نمی‌توان از یک اجاق گار فردار در موقعیتی نامناسب بهره برد. به طور کلی اجاق‌ گازهای صنعتی در انواع خطی، 3 شعله فردار، رومیزی، کابین‌دار، گرمکن‌دار، رستورانی، کته‌پز، پلوپز و... وجود دارد که طبیعتاً باید از هر کدام در موقعیت مناسب بکارگیری کرد. توصیه می‌کنیم که اگر در این خصوص تجربه‌ی کافی ندارید، به افراد متخصص در این زمینه مراجعه کنید.

·        قیمت اجاق گاز

به طور حتم قیمت هر کدام از انواع اجاق گازهای صنعتی متفاوت است و روش درست قبل از انتخاب بهترین و کامل‌ترین اجاق گاز صنعتی برا استفاده از موقعیت دلخواه، بررسی برندهای مختلف این محصول و انتخاب مدل مورد نیاز است. برای این منظور کافی است که از طریق مراکز معتبر نسبت به استعلام قیمت انواع اجاق گاز اقدام کرده و بهترین مدل را از هر لحاظ انتخاب نمایید.

معرفی کامل اجاق گاز صنعتی | راهنمای خرید

مزیت‌های استفاده از اجاق گازهای صنعتی

به طور کلی همه‌ی اجاق گازهایی که در حوزه‌های مختلف بکارگیری می‌شوند مزیت‌های بخصوصی دارند که از جمله می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

- اجاق گازهای صنعتی از کیفیت فوق العاده برخوردار هستند.

- جنس اجاق‌ها از استیل 304 است که از ویژگی‌هایی مانند روکش‌دار و خش‌دار بهره‌مند هستند.

- انواع اجاق گاز صنعتی ضدزنگ و ضدضربه هستند.

- این نوع اجاق گازها در صورت قطع گاز، شعله‌ی آن نیز به شکل اتوماتیک خاموش می‌شود.

- عملکرد عالی اجاق گازها با گاز شهری و همچنین گاز کپسولی که مزیت فوق العاده‌ای است.

- استفاده از انواع این لوازم در موقعیت‌های مختلف مانند فست‌فودها، کافی شاپ‌ها، بیمارستان‌ها و...

نحوه انتخاب بهترین اجاق گاز صنعتی

حال برای اینکه بتوانید برای موارد مختلف و استفاده‌های مورد نیازتان از بهترین اجاق گاز استفاده نمایید، باید در نحوه‌ی خرید این وسیله بهترین عملکرد را داشته باشید که بررسی موارد زیر دارای اهمیت خواهد بود:

  • حجم و تعداد غذاهایی که احتمال پخت و پز روزانه دارد.
  • بررسی موقعیت مدنظر و متراژ محلی که قرار است از این ابزار استفاده شود.
  • بررسی شرکت سازنده و برند تجاری اجاق گاز.
  • بررسی کیفیت تولید اجاق گاز و جنس قطعات محصول.
  • گارانتی و خدمات پس از فروش اجاق گاز صنعتی.
  • بررسی قیمت این نوع لوازم به جهت خرید بصرفه.

به طور کلی در درجه‌ی اول نیاز است که یک مرکز معتبر در این خصوص پیدا کنید و سپس با استفاده از متخصصان امر به بررسی محصول مورد نظرتان اقدام کنید و در صورت نهایی شدن خرید را انجام دهید.

معرفی کامل اجاق گاز صنعتی | راهنمای خرید

جمع بندی

در این مقاله سعی کردیم تا درباره‌ی اجاق گاز صنعتی اطلاعات مفیدی در اختیار شما عزیزان قرار دهیم و به طور کلی با توجه به اینکه در حوزه‌ها و موقعیت‌ها مختلف مانند رستوران، آشپزخانه، منازل و... نیاز به چنین لوازم وجود دارد پس از بررسی‌ موارد عنوان شده به راحتی می‌توان بهترین اجاق گاز از جمله اجاق پلوپز صنعتی را تهیه و استفاده کرد. همچنین گفتنی است که برای خرید چنین محصولاتی باید از مراکز معتبر و مجاز اقدام کنید تا در کنار اینکه از کیفیت مناسبی از این لوازم بهره‌مند می‌شوید، با قیمت بصرفه‌ای نیز اجاق گاز مدنظرتان را تهیه کنید.

در انتها، اگر رستوران دار هستید و یا آشپزخانه بزرگی دارید و می خواهید بهترین برند تجهیزات صنعتی در آشپزخانه خود را داشته باشید اما نمی دانید از کجا باید خریدهای خود را انجام دهید توصیه ما این است قبل از خرید سری به سایت نگین طبخ خاورمیانه بزنید. شرکت نگین طبخ خاورمیانه عرضه کننده و تولید کننده انواع تجهیزات آشپزخانه صنعتی و رستوران است که در داخل کشور فعالیت می کند، هم محصولات خود را صادر می کند و هم تجهیزات با برندهای مختلف را وارد می کند. همچنین جهت مشاوره تجهیزات آشپزخانه صنعتی می توانید با این شرکت تماس بگیرید. شماره تماس شرکت 02122145181 می باشد.

منبع: نگین طبخ، fagor

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: